Wednesday, May 04, 2005

利物浦!

利物浦殺退車路士, 二十年後重返歐聯決賽, 我看得差點留下眼淚.

我有幸成為利物浦球迷, 亦以利迷自稱引以為傲. 不是因為利物浦能夠贏取什麼榮譽, 也不是因為利物浦過往曾經如何成績輝煌, 而是因為我看到大部分利迷對球會的忠貞, 縱然球會成績不佳仍然不離不棄. 我很高興能夠成為其中一分子, 見證利物浦的興衰!

不過, 我成為利迷的日子尚淺, 只有六七個年頭, 相比很多追隨球會二三十年的老球迷, 我只是一個小朋友.

*********************


剛才到香港利物浦球迷會的網頁, 看到利迷們熱烈討論, 熱情較於我有過之而無不及. 當中, 看到一個老球迷的分享, 很受感動, 轉載於此.


老餅心声

我唔識打中文, 公司又無手寫筆, 所以成日上黎都係睇, 無發言

今日見到大家發言, 好激動, 係公司對住個Mon係咁流眼唳(我係男人), 等左20年終於等到!

細佬68年出世, 細個靠睇[英國足球畫冊], [足球世界] 同 [球迷世界] 接觸英甲, 迷上杜格利殊. 路殊, 和路殊(paul walsh, 好扭) 同苛杜 (遠射超勁, 又瀟灑)

順理成章做左利記 & 熱刺 Fans

個時除左世界杯, 只有联賽杯(决賽), 足總杯 (4強), 歐洲盃/杯賽冠軍杯/足協杯(决賽) 有直播

希素時我都有睇........

80年代, 利記真係又勁又好睇......直到杜格利殊走

90年代, 好多直播, 見證利記沉淪, 最開心見到科拿,麥記同哥利摩(佢crazy上黎, 真係拍得住宜家既阿祖安奴)

候生五冠時, 最開心係五勝曼联, 足總杯反勝阿記
係開心, 但成日想:[利記足球=跑狗?=901?]

感謝賓Sir令利記重生, 感謝候生既眼光 (但我係反候既), 同所有利記球員同球迷

無論决賽勝負, 同今年攞第幾, 我都收貨

其實重有一句, 分手都係朋友, 大家[原諒]奥雲啦

决賽出黎一齐睇吖



看到這裡, 你可以知道什麼叫真正的球迷.

****************


最後, 很希望把利物浦的會歌介紹給大家, 這就是我們利迷們的心聲:

When you walk through a storm,

Hold your head up high,

And don't be afraid of the dark.

At the end of a storm,

There's a golden sky,

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,

Walk on through the rain,

Though your dreams be tossed and blown..

Walk on, walk on, with hope in your heart,

And you'll never walk alone...

Walk on, walk on, with hope in your heart,

And you'll never walk alone...

You'll never walk alone.


沒錯, 正如黃興桂的翻譯: 你永遠不會一個人行路!

但願我可以一生做利迷!

11 Comments:

At 9:30 am, Blogger hegelchong said...

恐防你漏看了我的回應,提醒你一下.
謝謝.

 
At 10:17 am, Blogger el el said...

我也是個利迷啊!
加入其中,是那個"鐵三角"--麥馬拿文,列納,科拿的年代,時間雖不算長,但也見證球隊的興衰.
利記令我歡喜亦令我憂傷,
最記得奪取歐冠那一年,我哭了;
打破五十年來不連勝紀錄的那個晚上,我也哭了.

 
At 10:44 pm, Blogger  said...

el el,

利迷是否都比較眼淺? 似乎很多利迷也愛哭, 哈哈.

希望今次贏埋AC, 可以喊餐飽!

 
At 9:47 am, Blogger el el said...

承你貴言!

 
At 9:32 am, Blogger  said...

cheng,

感謝你的留言, 比起我, 你實在是老球迷了!(應該是老利迷才對!)

你快快使老婆都成為利迷啦! 讓她感受到你生命中一個重要的部份! 相信, 你們恩愛程度一定再多百倍!!

 
At 12:56 am, Anonymous Anonymous said...

機緣巧合下在網上看到你的日記,我也是一個利記迷呀!這幾年利物浦被很多人批評踢得不好、沈悶。我曾經有想過離棄這隊波,支持另一隊球隊的時候。但看過你這篇文章後,我覺得十分感動,我明白到支持一隊球隊是一生一世的!

我在02年世界盃才開始睇波,波齡尚淺,但我的志願是希望做一個體育記者。雖然不知會否實現,但我會努力的!

 
At 3:06 am, Anonymous Anonymous said...

老實說,我曾經也把利物浦放在一邊一段時间。試試從其他球隊,看看別的長處,但始終
沒法不看看績分榜上利記的排名。

一直受其他朋友白眼,嘲笑,仍然憑著ynwa的
信念支持我一生一世支持的球隊一利物浦

 
At 1:02 am, Blogger  said...

karmen and rush,

nice to meet u...

利迷上星期日在旺角巡遊喎, 你地有冇份?

 
At 5:05 am, Anonymous Anonymous said...

無呀..
仲有幾日就係歐聯決賽!
好多人都估ac羸,
不過利記通常係被睇低既情況下都有機會羸!
加油呀!!利物浦!!

 
At 8:11 pm, Anonymous Anonymous said...

恭喜啊貓兄~ 飲得杯落

 
At 8:45 pm, Blogger  said...

思存兄,

謝!!

 

Post a Comment

<< Home