Saturday, May 21, 2005

賭波好過買股票?

五月十九日明報副刊中, 蕎菁華寫道, 一個朋友告訴他, 近來少了賭馬, 因為賭波更易賺錢. 投資股票, 一年賺30%已很不錯, 但他過去一整季只買車路士和阿仙奴的主客勝, 可賺40-50%. 所以, 賭波好過買股票.

我有點心動, 心想: 有冇咁筍?

於是, 我到了馬會的網頁求証一下.

我記錄了車路士過去一季的本土聯賽及盃賽的賽果及最後賠率. 假設每場我皆以一百元買車路士的主客勝, 結果會如何.

結果是, 四十五場比賽中, 車路士勝出三十二場, 和及負共十三場. 根據最後賠率, 我共獲得四千八百八十八元, 而付出的本金為四千五百元, 賺了8.6%.

何來有40-50%回報呢?

本季, 車路士勝出率接近75%, 是一個非常驕人的成績, 但來季如何, 沒有保證. 而以按75%的得勝率計算, 平均賠率亦起碼要有1.33才能不蝕本. 經過本季後, 車路士的賠率肯定熱上加熱, 賺錢的風險肯定更高.

賭波是否好過買股票, 我不知道, 但可以肯定的是, 世上沒有必贏的方程式, 否則, 你當馬會是傻瓜嗎?

2 Comments:

At 5:02 am, Anonymous Anonymous said...

我個人就好反對賭波,
因為我覺得如果你真係鍾意足球ge
係唔會賭波lor。
見到而家d體育板成大頁賠率
畀人對摺再對摺放人褲袋
同份馬經無分別..
真係好心痛。
d報紙分析賽事全部都同上盤、讓幾球有關。
仲有果d咩蘇超聯、芬甲,
講真如果你唔係為賭波都唔會留意果d賽事啦。

 
At 7:32 am, Blogger  said...

karmen,

我其實唔賭波的...

 

Post a Comment

<< Home