Wednesday, December 15, 2004

衝紅燈

真丟臉!

小弟今天上班去, 到了那條沒有什麼車的馬路, 如常地, 我沒有看交通燈, 就過了.

過了一半, 我看見有一個穿了藍色風衣的男人, 站在安全島上, 望著我. 我也望著他, 心中有不安的感覺.

果然真是不祥人, 他就是警察叔叔!

唉, 心中還想著: 倒霉的事不好發生在我身上. 而且, 平常自己都是衝紅燈的人, 看到警察就不衝, 太虛偽了吧! 所以只好硬著頭皮, 走完那半條馬路.

一踏上安全島, 警察叔叔走過來, 問我: 剛才你是不是衝紅燈?

我真的想說: 沒有呀! 但是我不想做一個無賴, 只好說是.

那警察然後跟我講解了衝紅燈的壞處種種. 我想, 本來沒什麼壞處, 給你捉了, 就是最壞的情況!

原本我也想求情, 辯駁, 但是一看到他那"懶正義"的樣子, 我就不想跟他糾纏.

心中只響起, 那句老土對白: "咁多賊你又唔去捉, 走黎捉我衝紅燈!"

不過, 我始終相信法治社會, 犯法被擒就要受罰, 所以, 不會因為馬路無車, 而代表我沒有違規.

途人們都望著我, 像在恥笑我. 他們都很守規則, 站在紅燈前等著, 轉了綠燈, 才走過馬路. 一下子, 他們都是好巿民, 我是個罪人.

警察記下了我的資料後, 說遲些會把告票寄給我. 我本來想問他罰款多少, 但是只想盡快逃離"樣衰"境地的我, 把這個問題也吞下了.

真倒霉, 在財政緊拙的情況下竟然給他罰款! 看來, 下一次, 我都要學會在執法著面前裝乖了.






10 Comments:

At 8:29 am, Blogger sc said...

貓兄, 我沒記錯的話, 據家母的經驗, 初犯應該係三舊水。如無異議, 是不用親自上庭的, 寄票便成了。再犯就...嘿嘿。

我最險的一次, 是騎著單車衝紅燈, 過到一半有車, 就停在那裏, 抬頭發覺對面有個女警望著我。不妙! 我轉過頭, 原來後面也有個女警望著我... 以為死實了, 轉綠燈時我卻突然把心一橫, 向左越過行人路循著馬路狂踩, 繞過了女警... 從此我答應自己, 以後過馬路, 會小心(有冇警察)。

 
At 8:43 am, Blogger 日不落 said...

唉呀,怎樣說好呢……我一知道你給人捉了衝紅燈,即時想:$$$,而你……

市民恥笑你,不是因為你犯法,而是因為你不「醒目」給人捉到呢。

唉呀,犯法之前,當然要睇水啦……在執法者面前當然要扮乖呢……

此時此刻,想起一本書:De Certeau的The Practice of Everyday Life。有空跟你談談這個。

 
At 11:31 am, Anonymous Anonymous said...

呵呵呵呵……

我曾經聽過舊同學的父親的衝紅燈故事,他比你倒霉多幾倍…

時間︰清晨五點鐘
地點︰屋企樓下
結果︰罰錢囉咩~

但重點係
1/ 有一群同佢阿爸齊齊衝紅燈之仕係”無”俾警察捉,yeah
2/ 晨早流流五點鐘都俾人捉﹐d 警察真係好”無”嘢做,yeahyeah

而疑點係
1/ 點解只係捉佢阿爸?難道個班人唔係人而係……
2/ d 差佬玩嘢。

其實俾我我會話︰阿sir,我要還grant loan,收返埋你張吿票得唔得。


yeahyeahyeah,
g

 
At 5:21 pm, Blogger DoA said...

我也試過一次,在灣仔警署附近。

 
At 12:24 am, Blogger  said...

多謝各方好友的關心.

過了兩天, 小弟心情已經平復許多, 不過過馬路時仍然猶有餘悸, 暫時未能擺脫陰影.

而就在被擒當晚, 我即收到grant loan的還款通知. 若果早一日收到, 我定必會向警察叔叔跪地求饒, 放過我一馬. 因為, 還grant loan, 實在太可怖了...

 
At 10:20 pm, Blogger 日不落 said...

祝願今晚利記上演一場好波,讓貓兄你開心一下。

 
At 7:09 am, Blogger 日不落 said...

貓兄你記住了趙氏探子回報了。

咦,趙氏你何時轉型當馬路之友呢?

 
At 4:35 am, Blogger Indy said...

貓, 你好! 看到你的留言, 來打聲招呼的.
好高興在blog上認識到利迷啊! 你有看利vs紐嗎?

 
At 10:13 pm, Anonymous Anonymous said...

過馬路要小心
咪求望快一陣
魯妄常會出意外
做人係要忍

咪盼望快一陣
會延誤你一生
行人難同汽車鬥撞
心同頭自更 (?)

定會到你不必爭
如未到你你不必mung
然而人車不再相爭路
禍災能自救

要快樂過一生
咪求望快一陣
人人能夠相禮讓
自然除路困

W

 
At 10:47 pm, Blogger  said...

W, 中間嗰段真係唔識唱...

 

Post a Comment

<< Home