Wednesday, November 17, 2004

戲院提早收工?

尋晚諗住去睇《死亡寫真》, 但覺得臨時買飛都可以, 所以同朋友施施然食完飯先過去利舞台.

我上網睇, 話做九點十既. 我地過到去, 剛好九點十. 但發覺利舞台的兩個售票處都收曬. 嘩! 唔係掛! 咁旺? 全院滿座?

一個掃地阿嬸同我地講: 收曬工啦! 我直覺佢係阿毛, 唔知頭唔知路, 於是行多幾步, 見到一個類似帶位既阿伯, 同佢講: 我地睇死亡寫真架! 阿伯竟然一樣咁話: 都話收曬工囉!

原來, 唔係滿座, 而係冇人睇! 係一個人都冇! 同埋套戲原來係九點半開場, 唔係九點十, 戲院有規矩, 最後一場戲, 開院後十五分鐘冇人買飛, 就可以收工大吉.

咁大個仔, 真係第一次遇到咁既事, 給我兩個反省:

第一, 香港電影市道真係差成咁, 我既前途堪虞.

第二, 天有不測之風雲, 做人唔好太老定, 凡事都係未雨籌謀好d, 睇戲都冇例外.


2 Comments:

At 12:02 pm, Anonymous Anonymous said...

felix﹐有冇睇過以下呢篇嘢,睇完我覺得兩位導演好小家。如果你miss 咗個日明報 (但都知你睇開),可再send 返石琪評論俾你︰



23/11刊於蘋果日報同其他報章

彭氏兄弟聲明

我們作為一個電影創作人,務求創作方向不斷創新。但我們更加相信在創新的過程裡,是艱辛的、是冒險的。亦因為這樣,我們亦敢於承擔所有正面及中肯的批評,但近日在某報章上,署名影評人:「石琪」對電影《阿孖有難》的評論,彭氏兄弟對該篇影評絕對質疑!!亦想對一向持平及被受尊重之影評人石琪先生求證,對該篇評論持著甚麼方向及角度?試問作為一個香港電影新晉導演,勇於嘗試新題材,不是值得鼓勵嗎?彭氏兄弟從來沒有認為自己是大導演或電影大師,更認定現有的階段,正處於一個創作摸索期,我們的心只是希望能夠盡力嘗試多方面的創作,為正在委縮的香港電影造出多一些選擇。

該篇影評提及對《阿孖有難》有讚亦有彈,劇種以及內容喜好因人而異,我們由衷接受,但對於文中提及「浪費了蔡卓妍」、以及「彭發的才能只適合拍驚慄片」的兩段字眼,彭氏兄弟不表認同之餘,更感憤怒。難道蔡卓妍在每一套電影裡,只應作可愛打扮,而不能作其他嘗試?同樣地,作為創作人的我們,只能永遠地提供「驚慄片」,不能作其他嘗試?這兩句評論不但扼殺了我們的創作空間,更是反智地不願接受新事物,這與「創作」二字背道而馳!只會令香港電影市場循環出現類同的作品,這實非彭氏兄弟之願。同時,藉著這次寶貴的經驗,我們亦會抱著「不斷創作」的方向,繼續嘗試創作多元化的電影!

現請讓我們重申一點,彭氏兄弟的才能受到國際影評人認同源自2000年的一套泰國電影《Bangkok
Dangerous》(中文譯名:無聲火),也非石琪先生眼中的驚慄片。

 
At 8:47 pm, Blogger  said...

彭氏兄弟篇野我睇過, 應該係宣傳. 但似乎方法用錯了, 白白將自己本來唔錯的brand name, 斷送了.

p.s.你係阿水? 留返個大名好喎.

 

Post a Comment

<< Home